چراغ راه زندگی(پدر)

ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
لینک دوستان

      تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان

     ミ★ミبـــازی روزگـــارミ★ミ 

و آدرس rozemeshki.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





من نبودم و تــو بـودی

بود شدم و تـو تمام بودنت را به پـایم ریختی 

حالا سالهاست که با بودنت زندگی می کنم 

هر روز، هر لحظه، هر آن و دم به دم هستی 

...

ببخش که گاهی آنقدر هستی که نمی بینمت  

ببخش تمام نادانیها و نفهمی ها و کج فهمی هایم را 

اعتراض ها و درشتیهایم را ، و هر آنچه را که آزارت داد .

دستانت را می بوسم و پیشانیت را ...

که چراغ راه زندگیم بودی و هستی و خواهی بود 

خاک پایت هستم تا هست و نیست هست  

به حرمت شرافتت می ایستم و تعظیم می کنم .



نظرات شما عزیزان:

رهگذر
ساعت1:12---31 تير 1394


رهگذر
ساعت1:11---31 تير 1394
باور کنید که فراموشش کرده ام …
اما نمی دانم چرا …
بعضی وقت ها …
همین که اسمش را می شنوم …
بی اختیار
خاطره از چشمم فرو می ریزد .!.!.!


رهگذر
ساعت1:11---31 تير 1394
بی تو هم می شود
زندگی کرد
قدم زد، چای خورد، فیلم دید، سفر رفت،...
فقط بی تو نمی شود به خواب رفت!


m░i░l░a░d░7░
ساعت16:36---13 تير 1394
معجزه‌ها با باد رفته‌اند …

و چشمانی که چشم مرا گرفت …

همیشه در حاشیه‌ی آینه جا ماند …

و پشت پنجره چقدر نیامد …

آنکه قرار بود …


m░i░l░a░d░7░
ساعت16:35---5 تير 1394
هیــ دنیا…

نچرخـــ …

سرگیجهـ گرفتمــــ …

بسـ کهـ همهـ دورم زدند…


░m░i░l░a░d░7░
ساعت12:35---27 خرداد 1394
بچـــه کـــه بـــاشی …

از “نقـــاشی”هـــایتـــ هـــم …

مــی‌ تــواننــد بـــه روحیـــاتــ و درونیـــاتتــ پی ببــرنـــد ،

بـــزرگ کـــه مــی‌ شـــوی …

از حــرفهـــایتـــ هـــم نمــی‌ فهمنـــد تـــوی دلتــ چـــه خبـــر استــ !


░m░i░l░a░d░7░
ساعت12:31---27 خرداد 1394
خیالت راحــتـــــ . . .

شکسـ ــــته ها نفرین هم بکـ ــنند ،

گیرا نیسـ ــت …!

نـــفرین ،

ته ِ دل می خـ ــواهد

دلِ شکسـ ــته هـ ـــم که دیگر

ســــر و ته ندارد . . .


░m░i░l░a░d░7░
ساعت23:53---17 خرداد 1394
بی وفا !!

ایـن روزهـا نـه مـجـالـی

بـرای دلـتـنـگـی دارم

و نـه حـوصـلـه ات را..

ولـی بـا ایـن هـمـه،

گـاه گـاهـی دلـم هـوای تـو را مـیکـنـد . . .


سهیلا
ساعت22:36---14 خرداد 1394
چقد زیبااست. . . . .از شيخ بهايي پرسيدند: "سخت ميگذرد"
چه بايد کرد؟
گفت: خودت که ميگويي
سخت "ميگذرد"
سخت که "نميماند"!
پس خدارو شکر که "مي گذرد" و "نميماند"
ديروزت خوب يا بد "گذشت"
و امروز روز ديگري است…
قدري شادي با خود به خانه ببر…
راه خانه ات را که ياد
گرفت
فردا با پاي خودش مي آيد…


دختربد
ساعت17:54---10 خرداد 1394
مُخَم l خآلی ه ... "←حآلَم عآلی ه→"...
l زیرَم l قآلی ـه ... "←عَجَب حآلی ه→"...
l سیگآر l دَستَم ... "←دَر هَم بَستَم→" ... چِت مَستَم...
l نَگآم l خیرِه... "←چَشآم تیرِه→" ...
l دِلَم l پیرِه ... "←مُخَم گیرِه→" ...


دختربد
ساعت12:56---10 خرداد 1394
خــِیـــلی جاهـــــا بـــِه دَردِ خــِیـــلی هـــــا خــوُردیـــم (:

خــِیـــلی دَردهـــــا روُ اَز هـــــَموُن خــِیـــلیـــا خــوُردیـــم }:

~~~~____________________~~~~


░m░i░l░a░d░7░
ساعت18:09---7 خرداد 1394
مـــات شــدم از رفـتنت …

هیــچ مـیز شطـرنجی هـم در مــیان نـــبـود !

ایـن وســط فــقط یـک دل بـــود …

کـه دیگــر نـیست…


نازنین
ساعت14:44---7 خرداد 1394
آهای کافه چی از ما که گذشت
اما هرکه تنها آمد اینجا ازش نپرس چه میل داری؟
تلخ ترین قهوه دنیا را برایش بریز!
آدم های تنها مزاج شان به تلخی ها عادت دارد …


░m░i░l░a░d░7░
ساعت9:32---1 خرداد 1394
سکوت و صبوریم را

به حساب ضعف و بی کسی ام نگذار !

دلم به چیز هایی پایبند است که تو یادت نمی آید !


░m░i░l░a░d░7░
ساعت11:41---24 ارديبهشت 1394
غمگینم…

به اندازه ی…

کلاغ تنهایی که…

در سرمای زمستان…

خیره به آسمان می نگرد…


صدف
ساعت19:14---23 ارديبهشت 1394
درد یک پنجـره را پنجـره ها مـی فهمنـد
معنـی کـور شـدن را گـره هـا مـی فهمنـد...
سخت بـالا بـروی ، سـاده بیایـی پاییـن
قصـه تلـخ مـرا سُرسُـره هـا مـی فهمنـد...


mar♥jan
ساعت12:02---23 ارديبهشت 1394
سرنـــــــــــخ ِ
سرنوشت ِ مــــــــن
میان ِ موهای تو
گم شده !
نه!
دیگــــر نــمیخواهد بازگــردی . . .
از رنگ ِ تار ِ گیســــوانت
تقدیر ِ ســـیاهم را
دانسته ام !



یاقوت
ساعت0:36---20 ارديبهشت 1394


به توسوگند


به رازگل سرخ


وبه پروانه که درعشق فنامیگردد


زندگی زیبانیست


آنچه زیباست تویی




توکه آغازمنولحظه ی پایان منی....
پاسخ:ممنون متن زیبایست


دختربد
ساعت16:48---19 ارديبهشت 1394
:| به بعضیا باید گفت:

تو اگه موندنی بودی

.

.

.

.

تو همون دهاتتون میموندی :|


صدف
ساعت14:02---18 ارديبهشت 1394
همه میتونن اسمت رو صدا کنن اما کم هستن کسایی که وقتی اسمت رو صدا میزنن

لذت میبری و با تمام وجود دوس داری در جوابشون بگی : جانم .


نازنین
ساعت18:33---16 ارديبهشت 1394


تو زندگی خیلی از ما یه شبایی بوده که

فقط خدا میدونه چجوری سر کردیم تا صبح





░m░i░l░a░d░7░
ساعت18:10---16 ارديبهشت 1394
♘نـــَـہ مَـــنْ بَـــدم نَـــہ تـــــو ♘

♟نَــــہ جَــــوْ زدم نَــــہ خُــلْ ♙
♝نـَـــہ خــالــــیــم نــَــہ پُــر ♗
♛رو مـــغْــز مَـــنْ نَــــــدو ♕


سهیلا
ساعت18:48---15 ارديبهشت 1394
به تعداد آدمهای روی کره خاکی، تفاوت فکر و نگرش وجود دارد !!
پس این را بپذیر :
کسی که تفکرش با تو متفاوت است ، دشمنت نیست ؛
انسان دیگریست با دیدگاهی دیگر ، فقط همین ؛
اگر فقط همین یک اصل را بپذیریم ،روابطمان بهتر خواهد شد
و زندگی سرشار ار آرامش ، توام با احترام و درک متقابل را تجربه خواهیم کرد
به همین سادگی


Ar@sh
ساعت22:36---13 ارديبهشت 1394
پدر..
همون کسیه که لرزش دستش
دیگه چیزی ازچای توی استکان باقی نذاشته
ولی بهت میگه به من تکیه کن
وتو انگار کوه رو پشتت داری

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


غریبه
ساعت21:13---12 ارديبهشت 1394

سلام .متنروز پدر رو تبریک میگم
پاسخ:سلام،مرسی گلم



reza
ساعت20:48---12 ارديبهشت 1394
تَنْهـــٰــاییْ یَعْنــــیْ
یِکــــــیْ اَزَتْ بِپٌرســــِـهــ
دَرْدِتْ چیــِـــهــــ؟؟؟

فَقَطْ بِتونیْ بِگـــــــیْ ::::::

نِمیدووونـــــَـــمْ

نِمیدوونـــــَـمْ

نِمیدونـــَـم ...


غریبه
ساعت19:59---12 ارديبهشت 1394
خدایـــا !!!
به بزرگیـــــت قســـم …
تو عکس های دست جمعی …
جای هیچ پدر و مـــــادری رو خــالی نذار …


مهرزاد
ساعت16:11---12 ارديبهشت 1394
وقتی نگاهشان رو به توست
تو لبخندشان را میبینی
من تیزیِ دندانشان را
پس نپرس چرا مضطربم ؟



Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
ساعت12:26---12 ارديبهشت 1394
پدرم،
تو گرانمایه ترین تصویری
من اگر قاب تو باشم کافی ست
روز پدر مبارک
پاسخ:❤


مامی آتریسا جون
ساعت16:56---11 ارديبهشت 1394
زیباست عزیزم
روز پدر مبارک
پاسخ:مرسی گلم❤


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت14:22---11 ارديبهشت 1394
ﮔـﺎﻫـی ﺍﻳـﻨـﮑـﻪ ﺻـﺒـﺢ ﻫـﺎ



ﺩﻟـﺖ ﻧـﻤـﻲ ﺧـﻮﺍﺩ ﺑـﻴـﺪﺍﺭ ﺑـﺸـﻲ



ﻫـﻤـﻴـﺸـﻪ ﻧـﺸـﻮﻧـﻪ ی ﺗـﻨـﺒـﻠـی ﻧـﻴـﺴـﺖ !



خسته ﺍی ﺍﺯ ﺯﻧـﺪﮔـی …!



ﻧـﻤـی ﺧـﻮﺍی ﻗـﺒـﻮﻝ ﮐـﻨـی ﮐـﻪ ﻳـﮏ ﺭﻭﺯِ ﺩﻳـﮕـﻪ ﺷـﺮﻭﻉ ﺷـﺪﻩ …


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت14:21---11 ارديبهشت 1394
چه رسم بدیست در عاشقی



فرهاد به خاطر عشقش کوه کند



ولی من به خاطر عشقم باید دل بکنم !


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت14:20---11 ارديبهشت 1394
آرام می آیم همانجای همیشگی ، سر همان ساعت همیشگی



با همان شوق که می شناسیَش با خودم حرف می زنم



برای خودم خاطره تعریف می کنم



و بی صدا مثل همیشه می روم بی آنکه تو آمده باشی !


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت14:20---11 ارديبهشت 1394
هر روز نبودنت را بر روی دیوار خط میکشم ،


ببین این دیوار دیگر جایی برای خط زدن ندارد !


خوش به حال تو که خودت را راحت کردی


و یک خط کشیدی تنها ،آن هم روی من …


atefeh
ساعت12:07---10 ارديبهشت 1394
بی رحمانه ترین خیانت این است

که وارد زنـــــــــــــــــــــــدگے کسے شوے !

وابســــــــــــــــته اش کنے !

و بعد از مدتے آنقـــــــــــــــــــــــــــ ـدر زندگیش

را خــــــــــــــــــــــالے کنے که

یک عمــــــــــــــــــــــر با خاطراتت بمیرد ...!!

هیچ چیز بدتر از

قتـــــــــــــــــــــــــل احســـــــــــــــــــــــــــ ـاس

نیست ....
پاسخ:لایک


atefeh
ساعت12:07---10 ارديبهشت 1394
بـه قـــول حســیـــن پـــناهــــے :

، یڪ وقت هایے بایـב روے یڪ تڪـــــــہ ڪاغذ بنویســے " تـعطیــل است"

و بچسبانے پشت شیشـہ ے افـڪارت، بایـב بـہ خوבت استـراحت بـבهی،

בراز بڪـــشـے בست هایت را زیر سرت بگذارے بـہ آسمان خیرہ شـوے و

بے خـیــال ســوت بـزنی، در בلـت بخــنــدی

بـہ تمـــــام افـڪارے ڪـہ پشت شیشـہ ے ذهنـــــــت صف ڪشیـבـہ انـב،

آن وقــــــــــــــت با خـــوבت بــگــویـــی : بـگـــذار مــــنتـظــــــــــر بـمانـنـב


atefeh
ساعت12:06---10 ارديبهشت 1394
♦مـَشـــتــــے ؟

⇋ﻣـآ ﺭﻭ ﺧــُـــدآ ﻫــَــمــ ﺩﻭستـــ ﻧَﺪﺍﺭِﻩ⇌

⇋ﺗُﻮ ﮐِـہ ﺩﯾﮕــِـــہ ﺑَﻨﺪَﺷـــــــے نوکَرِتـــَمـــ⇌


reza
ساعت22:35---9 ارديبهشت 1394
بنویسید به دیوار سکوت عشق سرمایه هرانسان است

بنشانید به لب حرف قشنگ حرف بد وسوسه شیطان است

وبدانید که فردا دیر است اگر غصه بیاید امروز

تا همیشه دلتان درگیر است پس بسازید رهی را کنون

تا ابد سوی صداقت برود و بکارید به هر خانه گلی که فقط بوی محبت بد


reza
ساعت22:33---9 ارديبهشت 1394
⇦رابـــــــطه ها↻
↯همیشــــــــــــــه دقــــــیقا جــــــایی سرد میشــــــن➣
کــــــه ��تو�� تــــــازه ��دلـــــــت�� داشـــــــت
بهشـــــــون ●□گـــــــرم□● میشـــــــد•••
نه؟


reza
ساعت22:32---9 ارديبهشت 1394
من از نهایت تاریکی
و از نهایت شب حرف میزنم
اگر به خانه ی من آمدی برای من
ای مهربان چراغ بیاور
و یک دریچه که از آن
به ازدحام کوچه ی خوشبخت بنگرم


reza
ساعت22:31---9 ارديبهشت 1394
سکوت و تنهایی دنیایِ خودم را ،

مدیونِ حضورِ توام ،

آمدنت یا رفتنت ، کدام را باور کنم . . .


reza
ساعت22:30---9 ارديبهشت 1394
abji sharmande mikoni.sharmandatam
vase jobran age khasti id:line-beetalke.lenzoe.anar ya harchi ro khasti bede ta follow konam shomaro
mrc
پاسخ:سلام خواهش میکنم داداشی ،ممنون از حضورتون


reza
ساعت22:28---9 ارديبهشت 1394
♡حتی اگر..♡

♡یک قدم..♡

♡مانده باشد تا بهشت..♡

♡ تو ♥ صدایم کنی..♡

♡برمیگردم..♡
تقدیم به کسی که بادیدنش غمهای عالموفراموش میکنم


beautifulkitty
ساعت21:24---9 ارديبهشت 1394
یاد آمدم که در دل شبها هزار بار دست نوازشم به سر و رو کشیده بود
از خود برون شدم به تماشای روی او کی لذت وصال بدین حد رسیده بود

چون محو شد خیال پدر از نظر مرا

اشکی به روی گونه زردم چکیده بود


اراگل
ساعت19:21---9 ارديبهشت 1394
تکیه گاهی است که بهشت زیر پایش نیست . . .


اما همیشه به جرم پدر بودن باید ایستادگی کند و



با وجود همه مشکلات ،


به تو لبخند زد تا تو دلگرم شوی . . .


که اگر بدانی چه کسی کشتی زندگی را


از میان موج های سهمگین روزگار ،



به ساحل آرام رویاهایت رسانده است ؛



” پدرت “را می پرستیدی . . .


اراگل
ساعت19:20---9 ارديبهشت 1394
گاهی وقتا چقدر مرد بودن سخته،نشکستن غرور سخته،نترکیدن بغض سخته،چقد سخته دلت گریه بخواد اما نتونی تو تنهاییت باخودت بخاطر غرورت راحت باشی،کوه آهنین روزت مبارک

اراگل
ساعت19:19---9 ارديبهشت 1394
ظـاهـــرش جـــدیست ..
امـا دلـــی دارد کـه مــهربـانـی اش

بـه وسعـت یک اقــیـانــوس است !
بــد قـول نــیـست ..

امـــا گرفتار است با او راه بیا
خــستـه کـه بــاشـد،تــنهـایش بــگــذار، تودار است
اما صبر کن خودش بعد حرفهایش رامی گوید !
او تمام دنیای من است …
روز پدر مبارک
پاسخ:ممنون گلم


مهران
ساعت19:09---9 ارديبهشت 1394
پدر يعني تمام عمر و هستي
پدر يعني تمام عشق و مستي
پدر يعني صفا يعني لياقت
پدر يعني صبوري كل طاقت
پدر يعني خلوص يعني محبت
پدر يعني نگاه يعني سخاوت
پدر آغوش گرم خانواده
پدر دستان گرم پر طراوت
پدر يعني غرور يعني شجاعت
پدر يك سايه يك چترحمايت
پدر يك ابتدا تا بي نهايت
پیشاپیش روز پدر بر همه ی پدران مبارک
پاسخ:مرسی داداشی


مهران
ساعت19:04---9 ارديبهشت 1394
ای فدای روی همچون ماه تو

گشته ام من واله و شیدای تو

تکیه گاه من تویی هان ای پدر!

ای پدر کی می شوم همتای تو؟

گر تو می بینی که شعری گفته ام

دوست دارم پا گذارم جای تو

گر چه؛ نتوان که جا پایت گذاشت

لیک رسوا می شود بدخواه تو

آب دریا را اگر نتوان کشید

می توان نوشید از دریای تو

ای پدر با من بگو درد دلت

تا که من مرهم نهم غم های تو

ای پدر پشت و پناه من تویی

پشت من گرم است از گرمای تو

ای پدر خونی که در پود من است

قطره قطره می کنم اهدای تو

روشنی بخش چراغ خانه ای

می ستایم روح استغنای تو

کودکانت چون نهالی رسته اند

هست مادر مأمن و مأوای تو

ای پدر روزت مبارک ای پدر

من چه دارم تا بریزم پای تو؟


مهران
ساعت18:58---9 ارديبهشت 1394
دست . . .
همیشه به معنای ِ آغوش نیست ،
گاهی ؛ فقط امنیت است . . .
فقط !!
مثل « دست پدر »
پاسخ:متن زیبایس -مرسی داداش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 9 ارديبهشت 1394برچسب:, ] [ 12:11 ] [ DUYĞU ]

درباره وبلاگ

افسوس که زنـدگی رویـایی بیش نـبـود .